Doktorálók |
Év |
Tézisek |
Doktori mestermunka és kiállítás anyaga Doktori dolgozat (HU) |
|||||||
|
||||||||||
Solymosi Péter | 2023 | ![]() |
![]() |
Fanfár – trombita A trombita szólamjáték legjellegzetesebb tematikája, a fanfárjáték jellemzői a klasszikus kor végéig |
![]() |
|||||
Hoffer Tibor | 2023 | ![]() |
![]() |
Textúrák a férfikari kórusirodalomban a romantikától napjainkig | ![]() |
|||||
Rózsa Bernadett | 2023 | ![]() |
![]() |
A magyar népzene autentikus formáinak megjelenései a XX. századi kóruszenében | ![]() |
|||||
Ifj. Bánfalvi Béla | 2023 | ![]() |
![]() |
A francia csellóiskola metodikai elemzése - André Navarra tanításának technikai alapjai | ![]() |
|||||
Fűkő Béla | 2022 | ![]() |
![]() |
A szobrokba kódolt világkép - A látványt felépítő energetikai viszonyok a szobrászatban, a Ji King energetikai struktúráinak és interpretációinak tükrében | ![]() |
|||||
Hámori Anett | 2022 | ![]() |
![]() |
A háború és a migráció problémája a kortárs művészetben - A hiány, mint képalkotó eszköz | ![]() |
|||||
Zrínyi Orsolya | 2022 | ![]() |
![]() |
Auer Lipót szellemi öröksége - Művészetének és pedagógiai munkásságának korszakot meghatározó és azon túlmutató hatásai, az Auer hegedűiskola | ![]() |
|||||
Illés Eszter |
2022 | ![]() |
![]() |
II. Frigyes szerepe a fuvola irodalomban, a kultúra-mecenatúra jelentősége a porosz királyi udvarban | ![]() |
|||||
Szendrői Zsuzsanna |
2022 | ![]() |
![]() |
A szaxofonirodalom alakulása 1970-ig
|
![]() |
|||||
Lázár Zsófia | 2022 | ![]() |
![]() |
18. századi egybillentyűs fuvolán alkalmazott artikulációs technikák - Szimpla-, dupla- és triplanyelv korabeli francia, német és angol források alapján
|
![]() |
|||||
Győrffy László | 2022 | ![]() |
![]() |
Poszthumán stratégiák - Transzgresszív etika és esztétika a kortárs testábrázolásban | ![]() |
|||||
Kalmár Zoltán | 2022 | ![]() |
![]() |
Szőllősy András rézfúvós kamarazenéje | ![]() |
|||||
Barabás Zsófia |
2022 | ![]() |
![]() |
Mindenki tud rajzolni – A közlésvágy, a belső látás és a szabadság | ![]() |
|||||
Gergely Réka Erzsébet | 2021 | ![]() |
![]() |
Sculptura Una – Vizsgálódások a kultúrák megosztottságáról és a szobrászat egységéről | ![]() |
|||||
Bicskey László | 2021 | ![]() |
![]() |
Zene a lélek tükrében - Szemelvények Bach, Mozart és Haydn vonósirodalmából | ![]() |
|||||
Kiss-Szabó Viktória | 2020 | ![]() |
![]() |
Takács Jenő: Tarantella zongorára és zenekarra Op. 39. - Műelemzés | ![]() |
|||||
Pintér András Ferenc | 2020 | ![]() |
![]() |
A festői gesztusrendszerek értelmezése, különös tekintettel a faktúrára és matériára | ![]() |
|||||
Szabó Klarissza Médea | 2020 | ![]() |
![]() |
Formahatások A tér és a térben megjelenő formák hatása az emóciókra |
![]() |
|||||
Szántó István | 2020 | ![]() |
![]() |
A népi kultúra metamorfózisa A népi díszítő és tárgykultúra megjelenése a magyar képzőművészetben |
![]() |
|||||
Nagyné Fábián Tímea | 2019 | ![]() |
![]() |
Jeney Zoltán örökségének jelentősége a magyar zeneművészetben | ![]() |
|||||
Tóth Emília | 2019 | ![]() |
![]() |
Antonio Caldara: La passione di Gesù Cristo Sepolcro két stílus határán: a stile mixto elemei az olasz és német stílus szintézisében |
![]() |
|||||
Bakos Tibor | 2019 | ![]() |
![]() |
Az orosz és ukrán harsonaiskola kialakulása a kezdetektől napjainkig | ![]() |
|||||
Váradi Zita | 2018 | ![]() |
![]() |
A 19. századi vígopera női szerepkörének eredete, stiláris és interpretációs kérdései Norina, az összetett vígoperai nőalak megtestesítője |
![]() |
|||||
Lucza Zsigmond | 2018 | ![]() |
![]() |
Médiumidézés Transzmediális tendenciák az ezredforduló hazai kortárs festészetben |
![]() |
|||||
Sziksz Eszter | 2018 | ![]() |
![]() |
Megfogni a megfoghatatlant Avagy az idő és az emlékek múlandósága |
![]() |
|||||
Arnóth Zoltán | 2017 | ![]() |
![]() |
A klarinét hangja a zenekarban | ![]() |
|||||
Balatoni Sándor | 2017 | ![]() |
![]() |
A kórus és az orgona árnyékában Lisznyay Szabó Gábor életművének rendszerezése és elemzése |
![]() |
|||||
Bakos András | 2017 | ![]() |
![]() |
A társadalmi média szerepe az online művészet fejlődésében Kollaboratív tendenciák az online művészetben |
![]() |
|||||
Boros Miklós János | 2016 | ![]() |
![]() |
Személyes képmások Az intuitív tér- és képélményről szobraim tükrében |
![]() |
|||||
Ladányi-Tóth Miklós | 2016 | ![]() |
![]() |
Ornamentika a kortárs képzőművészetben A kortárs képzőművészeti alkotások minta-felhasználási eljárásai |
![]() |
|||||
Bodonyi József | 2016 | ![]() |
![]() |
Sodródó képzelet A műalkotás az emlékezet és a képzelet határán |
![]() |
|||||
Mátis Rita | 2016 | ![]() |
![]() |
Festő és modell ugyanaz avagy miért festi magát a festő | ![]() |
|||||
Palatinus Dóra | 2016 | ![]() |
![]() |
A köztéri művészet szerepváltozásai | ![]() |
|||||
Horváth Erzsébet | 2016 | ![]() |
![]() |
Kölcsönös áthatások – A transzparencia a kortárs képzőművészetben (Képmelléklet) |
![]() |
|||||
Márton Enikő | 2015 | ![]() |
![]() |
Szín-terek a külső és a belső kiterjedések határán | ![]() |
|||||
Marosi Katalin | 2015 | ![]() |
![]() |
Rejtélyes felülnézet | ![]() |
|||||
Sörös Rita | 2015 | ![]() |
![]() |
Efemer szobrászat Alkotói gondolat – anyagválasztás – kifejezés |
![]() |
|||||
Ludmány Emilné Papp Györgyi | 2015 | ![]() |
![]() |
A vonósnégyes klasszikus modelljének megszületése Haydn Op.33-as vonósnégyes sorozata, mint fordulópont a kvartettirodalomban |
![]() |
|||||
Pólus László | 2015 | ![]() |
![]() |
A Gordonka Szerepe A Képalkotásban Richard Strauss Szimfonikus Költeményeiben | ![]() |
|||||
Farkas István Péter |
2014 | ![]() |
![]() |
Rézfúvós hangszerek története Magyarországon | ![]() |
|||||
Lenkey-Tóth Péter |
2014 | ![]() |
![]() |
Az elbeszélt és az elbeszélő én | ![]() |
|||||
Koppányi Zsolt | 2014 | ![]() |
![]() |
A zenekari fúvóshangzás fejlődése a rézfúvós basszushangszerek tükrében: a szerpent, az ophikleid és a cimbasso virágkora, a tuba térhódítása | ![]() |
|||||
Kornfeld Zoltán | 2013 | ![]() |
![]() |
A szvit műfajának megjelenése Bach életművében, a gordonkára írt Hat Szólószvit elemzése (BWV 1007-1012) |
![]() |
|||||
Győriványi Ráth György | 2013 | ![]() |
![]() |
Mahler Symphoniai költemény két részben című művének átalakulása 1. szimfóniává | ![]() |
|||||
Nyári Zsolt | 2013 | ![]() |
![]() |
Idő és szobrászat | ![]() |
|||||
Drahos Béla | 2013 | ![]() |
![]() |
A klasszikus fuvolahang | ![]() |
|||||
Orosz Klára | 2012 | ![]() |
![]() |
Participatív művészeti stratégiák (Képmelléklet) |
![]() |
|||||
Horváth Csaba Árpád | 2012 | ![]() |
![]() |
Public art, avagy a köztéri művészet demokratizálódása | ![]() |
|||||
Jo Kley | 2012 | ![]() |
![]() |
Energy in Form | ![]() |
|||||
Bali János |
2012 | ![]() |
![]() |
A barokk furulya Magyarországon | ![]() |
|||||
Hadházy Gergely | 2011 | ![]() |
![]() |
Kettős horizont | ![]() |
|||||
Burkus Judit |
2011 | ![]() |
![]() |
Rácsok és hálók | ![]() |
|||||
Fodor Pál | 2011 | ![]() |
![]() |
Kettő és fél dimenzió | ![]() |
|||||
Mészáros Gergely |
2011 | ![]() |
![]() |
Kép és egzisztencia | ![]() |
|||||
Guttman Barbara |
2011 |
|
The Change of Power Paradigm in Art Education Art Education and Non Violent Communication |
![]() |
||||||
Tari Eszter |
2010 | ![]() |
![]() |
Hagyományok a közép-jávai kortárs festészetben Doktori kiállítás |
![]() |
|||||
Varga Tünde | 2010 | A festett kép mint az emlék tere A doktori dolgozat képei külön Doktori kiállítás |
![]() |
|||||||
Appelshoffer Péter (Aknai Tamás, Somody Péter) |
2009 | ![]() |
![]() |
A festészet igenlésének lehetőségeit a művészet alkonyán | ![]() |
|||||
Menasági Péter (Bencsik István) |
2009 | ![]() |
A Tengely. A precesszáló mozgás a szobrászatban | ![]() |
||||||
Ernszt András (Keserü Ilona) |
2009 | ![]() |
![]() |
Rétegződések. Múlt és jelen a festészetoktatásban | ![]() |
|||||
Balázs Péter (Colin Foster) |
2009 | ![]() |
![]() |
Tér - Táj - Tűz | ![]() |
|||||
Szunyogh László (Rétfalvi Sándor) |
2009 | ![]() |
![]() |
A Kék lovas csapásán | ![]() |
|||||
Benedek Barna (Fabényi Julia, Nyilas Márta) |
2009 | ![]() |
Anyag és káprázat | ![]() |
||||||
Krámli Márta (Rétfalvi Sándor) |
2008 | ![]() |
![]() |
Fényszobrászat a fénymegismerés történetének tükrében Az értekezés képei |
![]() |
|||||
Erős István (egyéni felkészülő) (Tolvaly Ernő, Colin Foster) |
2008 | ![]() |
![]() |
A természetművészet különböző megközelítési módjai Keleten és Nyugaton | ![]() |
|||||
Bartek Péter Pál (Keserü Ilona) |
2008 | ![]() |
Betegség és képzőművészet | ![]() |
||||||
Lukács József (Colin Foster) |
2008 | ![]() |
A fa mint személyes anyagválasztás | ![]() |
||||||
Kavecsánszki Gyula (egyéni felkészülő) (Tolvaly Ernő) |
2008 |
|
A monumentális tusfestészet | ![]() |
||||||
Vásárhelyi Zsolt (Keserü Ilona) |
2008 | ![]() |
![]() |
Idő a képen | ![]() |
|||||
Lieber Erzsébet (Keserü Ilona) |
2008 | ![]() |
![]() |
Papír - Anyag - Médium | ![]() |
|||||
Füzesi Heierli Zsuzsa |
2008 | ![]() |
![]() |
Anyagérzet - Anyagszerűség | ![]() |
|||||
Ficzek Ferenc (Tolvaly Ernő) |
2008 | ![]() |
![]() |
A valóság mint képalkotó elem | ![]() |
|||||
Jancsikity József (Tolvaly Ernő) |
2008 | ![]() |
![]() |
Kiűzetés a Paradicsomból | ![]() |
|||||
Rezsonya Katalin (Bencsik István) |
2008 | ![]() |
Tér és hely az alkotófolyamat és a műalkotás kontextusában | ![]() |
||||||
Raffay Réka | 2006 | ![]() |
A színképzés módszerei a festészetben | ![]() |
||||||